dijous, 28 d’agost del 2008

El cigne (per la Montse)

Eren les 8 del vespre i anava cap al llac per fotografiar la posta de sol des del racó preferit. No hi havia núvols i pensava que les fotos no serien tan boniques com les de fa 15 dies. De sobte, per un costat del llac apareix un gran cigne blanc. Fantàstic! Es va posar a nadar i a jugar davant meu, entre la càmera i el sol. Ni un moment va demostrar cap por de mi o de la càmera. Quina sort! Ja tenia la foto del dia. "Sóc un home afortunat"- em vaig dir a mi mateix-. (La posta de sol aquests dies al llac és a les 20,45-21h.). Aquesta va per a tu, Montse!

4 comentaris:

Tere Balañà Fotografia ha dit...

Fantàstica foto i fantàstic moment. M'imagino com et deuries sentir,o al menys , m'és fàcil d'imaginar-me com em sentiria jo. Definitivament ets un home afortunat.

meiga ha dit...

Nunca me cansaré de entrar y sorprenderme, ni de darte las gracias todo cuanto compartes.

Anònim ha dit...

quin regal més bonic, gràcies Pep. m'has fet plorar; però estic contenta. Ah. em trobo molt més bé, ja no tinc dolor i encara que no pugui menjar m'és igual. Avui és un dia feliç, he estat amb les meves germanetes estimades, sobretot amb la Rosa Maria i el Julio. Hem rigut, hem comprat llibres, menjar, ens hem abraçat i tenim 3 dies per passar-los juntes i quan arribo a casa em tro el teu preciós regal. Em sento mol afortunada.
Mils de petons,
Montserrat

kiti ha dit...

Unes fotos molt maques, aquesta en especial té una llum preciosa i l'escena molt bonica,


salutacions,


cristina