diumenge, 10 de febrer del 2008

Somriure

8 comentaris:

Magda ha dit...

Pujo un comentari i em trobo el Peru amb un somriure de complicitat, sé que diu que tinc raó, que cal fer més coses per mostrar les teves fotografies. Un petó fort, una abraçada per aquest somriure i la personeta que n'és la propietària

Magda ha dit...

Cosa rara de l'atemporalitat. Si acabes de pijar la foto, i al meu ordinador són les 13.39. Com és que diu que l'has pujada a les 4.32?

Magda ha dit...

jajaja, com és que cada dia estic pitjor? Em faig vella. Naturalment no volia dir pijar la foto. Volia dir pujar ... Perquè no miro abans de publicar?

Josep ha dit...

Hola noia! No em fitxo massa amb aixó dels horaris que diu....no m'interessa gaire. El que sí em preocupa es que el Leandre m'ha enviat un correu que diu que quan vol entrar a Begirada, li surt un missatge del antivirus dienli que aquesta web está "prohibida" dons hi han un troià. NO ho entenc, doncs no sé si será del mateix Bloger o dels videos que vaig possar un dies sobre la tortura, Més igual si algú m'espia doncs no tinc rès a amagar. Ters tú antivirus? T'ha dit quelcom de la meva web? Gracies

Magda ha dit...

El meu Norton no detecta res Pep, no sé, si el problema és que ens espiïn, que vols que et digui, estem publicant amb noms i cognoms i dins l'ordinador hi tinc poca cosa més que fotos. Metre no hi hagi cap bitxo que em torni a fer petar el disc estic ben tranquil·la. T'ha dit el Leandre si només li passa amb Begirada? Potser és el mateix blogger que té troians. Jo què sé, generalment sóc molt confiada i vaig per tot arreu sense por. Home, alguna vegada m'han robat la bossa, però no penso que m'hagin passat més coses que als que van amb neures i desconfiances... En fi, ja em diràs si em cal preocupar-me de moment continuo escribint aquí, feliç de ser-hi i deixo totalment públics els meus espais al flickr i al blogger. Ep també m'agrada la foto de dalt de la mare i el fill, la foto i els personatges. Apa petons

meiga ha dit...

Como decía Magda, este es un lugar de más miradas que palabras.

Podeis estar seguros de entro en nuestro blosgs todos los días, y me leo todas las entradas y comentarios. Aunque no os diga nada, estoy ahi, alegre o triste con vosotros.

Y con respecto a lo del troyano, yo tengo antivirus, y nunca me ha saltado ningun mensaje de alerta con ninguna de estas páginas.

Os regalo de música de fondo el jaleo de gritos y demás expresiones efusivas que viene de abajo. El salón esta lleno de gente. Victor y Estrela y los amigos de ambos. Antes jugaban al escondite o con las piezas de Lego Harry Potter, ahora les va ver películas y jugar a barajas de juegos de rol y cosas asi, pero las ganas son las mismas.

Realmente no me molesta, porque esta casa fue pensada para que estuviese llena de gente. Ojalá que siga siendo así por mucho tiempo.

Bicos

Josep ha dit...

Gracias Meiga por estar siempre ahí también. Benditas las casas hechas para estar siempre llenas de gente!!!!

Josep ha dit...

En relació al possible troiano que diu el Leandre, jo he entrat a Begirada desde windows a on tinc el mateix antivirus que ell, el Kaspersky 6 i no em donna cap problema, així que crec que el problema poser el te ell al seu ordinador. Jo normalment entro amb Mac i mai he tingut cap problema. I si ens espían...que es fotin, pitxor per ells! jejejeje