dijous, 10 d’abril del 2008

Per la Magda

5 comentaris:

Magda ha dit...

Així m'agrada, que siguis obedient.

És molt,molt bonic.

G R A C I E S !!!!!!

Josep ha dit...

Jajajaja....ja saps que tu manes i jo obeeixo!!! Es una proba, les fotos n són massa boniques així, pero el resultat sí que m'agradava. Una abraçada molt forta i PER MOLTS ANYS BONICA !!!!

Magda ha dit...

Si, el resultat m'encanta, mira l'he vist, he marxat a sopar a fora i ara he tornat i, abans de donar el sopar a les gossetes, m'he assegut només per tornar-lo a mirar.

Gràcies de nou. T'estimo amic meu.

meiga ha dit...

Felicidades a la "homenajeada", y también al artista. Me impresionas con esas cosas tan originales que sabes hacer.

Josep ha dit...

La verdad es que el mérito no es mío, querida señora de las letras. Más bien es del programilla que le mandas las fotos online y te resuelve la peli, Una gozada.(Si quieres probar ve a la web de Animoto y zas! ya ta).