dilluns, 8 de setembre del 2008

Premi



Avui, he rebut la noticia de que la meva foto "Mans" ha guanyat el primer premi del concurs a espaifotorgrafic.cat. El premi és una motxila de fotografía per poguer "carregar" amb tots els objectius i la càmera que pesan, pesan. Pero el que més il.lussió m'ha fet és que és el primer premi que guanyo en fotografía i aixó m'ha fet molt, molt feliç doncs com ja sabeu és la activitat a la que dedico més hores en els darrers temps. M'he sentit com un nen amb sabates noves i desde aquí vull donar les gracies a tots aquells que seguiu el blog i la meva "feina"; i sobretot a la gent d'espai que m'han ajudat i m'ajuden molt a millora el meu treball. Gracies a tots. (També al Mark, que em va deixar les seves mans.)

8 comentaris:

Dolors ha dit...

Moltes feliçitats , el Marc esta molt orgullos de tu i jo també,encara que no hi entens massa les teves fotus m'encantan.

Dolors ha dit...

volia dir que no hi entenc,jo, de fotografia però les teves fotus m'encanten. petons

Anònim ha dit...

jajaja, dolors. Una abraçada matinera.

Anònim ha dit...

Hosti, quina bona notícia. Felicitats. Ja sabia jo que era la germana d'un gran artista.
Montserrat

Ramon Juvany ha dit...

Enhorabona !!! quina foto més xula !!!

Safaris Urbans ha dit...

Moltes felicitats!

meiga ha dit...

He estado fuera unos dias y llego tarde, pero felicidades también. Un premio totalmente merecido

Anònim ha dit...

Enorabuena artista,ya sabia yo ke haremos una exposicion de uno de los mas Grandes.Petonets