divendres, 9 de maig del 2008

Bangkok la nit





























Un petit port urbá en el riu Chao Prhaya embarca navegants mentre un dimoni vol fer pecar a una turista i la princesa balla i balla.... Jo demà també embarcaré a un avió. S'han acabat els contes de fades; aquells a on la gent pobre viu bé bucólicament enmig de la natura. Un altre día escriuré sobre aixó, pero em sembla que amb el cuento de la "qualita de vida" ens han ben enganyat! Jo, cada cop que torno tinc aquesta sensació. Necessitem el que tenim per viure o ens han enganyat? No sé, no sé.





















Aquesta va de regal per la meva admiradora no secreta de les Borges del Camp. (Gracies per ser sempre aquí)

1 comentari:

Anònim ha dit...

Me siguen gustando las fotos de noche, tienen un color impresionante... parece un cuadro y si además te imaginas lo que la actriz le ha debido interpretar a la señora que le mira con semejante atención.... Me ha recordado la historia de un dragón que a mí me contaron una vez pero que ya casi tengo olvidada y que me encantaría me volvieran a contar.....