dilluns, 19 de maig del 2008

Tristesa

3 comentaris:

Magda ha dit...

I .... quants elogis que té aquesta als "forums dels entesos" i es que a totes (les persones), o a moltes (persones), ens agrada tafanejar. I escolta amic, a cau d'orella ara que no hi és la Tere. A Reus hi havia el Trapeci. El bateix de la colla infantil de diables (que ella va fotografiar tant magníficament) va ser a les Borges. Ai ... però no hi fa res tot són festes i tot és al Camp.

Josep ha dit...

UUpppsss...peroneu doncs, la meva mala informació!! Ja veig que et passeiges per tot arreu...jejeje aixó és bó, sobretot per apendre de fotografía. Pensa que aquesta de l'avia camboiana és la primera de les que penjo que no hi han crítiques. Oleeee!!!! (m'agradan molt les crítiques, doncs és la manera d'apendre cada día una mica més.Estic content d'haver trovat "espaifotográfic", encara que no m'atreveixo gaire a "criticar" doncs no en sé prou i em fa por.

Tere Balañà Fotografia ha dit...

Ei, he entrat perquè em xiulàven les orelles. Veig que tots ens passagem pel mateixos llocs. Bé el que em portava aquí era que et volia deixar un comentari a la foto, a l´espai no ho vaig fer perquè no se´t pugessin els fums amb tant d´elogi.