divendres, 23 de maig del 2008

Enveja?

3 comentaris:

Magda ha dit...

Absolutament. M'encanta.

Ben retrobat, Pep. Es que quan sé que ets aquí m'agrada veure les fotos d'aquí. És que ens has acostumat a que Begirada sigui alguna cosa més que un fotoglog. D'alguna manera, al menys és el que em passa a mi, espero trobar a Beirada una finestra cap al Pep. Cap on mira el Pep? Què vol mostrar-me el Pep? És la manera de saber com està el Pep i el seu entorn. Ei, ni cas, posa el que vulguis, generalment sempre val la pena.

Josep ha dit...

Doncs ahir a la tarda varem cel.lebrer l'aniverssari de una companya de treball de la Miren; també hi havien petits, és clar! Varem fer una xocolatada a Otaegi (una xocolata excelent). La nena va apareixer de cop i es mirava a en Maneix (fill d'en Iker i la Leire)tot pensant: "el teu caramel és més gros i vermell", suposso!
Estem bé, estimada Magda i demà anirem cap el camping, avui plou massa!

Anònim ha dit...

Per a mi és de les de guanyar concursos, aquesta. M'encanta (i en BN tb funcionaria molt bé, em penso)
Salut, Josep !